Saturday, September 03, 2005

Võimas, lahe, armas

Väga võimas mäng oli see tänane Eesti-Läti 2-1. Kõige peale suured tänud sulle Esiil, et sa meid piletitega üllatasid, tänud. Ma ju nagu tavaliselt magasin jälle selle pileti eelmüügi maha aga tänud sulle veel kord ikka nende eest:P Raffast ikka röökis täiega, kahjuks oli mu pasun kodus, ei teadnud et täna jalkat läheb vaatama, oleks lihtsalt ka väga tahtnud pasundada, väga. Kuid sellist ettearvamatuid asju ju juhtub. Eesti mängis tõesti hästi, see oli kohe näga, kuigi neil olid palju võtmemängijad vigastatud ja seega lootused eriti kõrged mul kyll ei olnud, lootsin vaid yhte et tuleks hea põnev mäng ja tuli. Lihtsam on tõesti kui ei looda aga tuleb yllatus ja nii hullupööra mõnus on kui see on ka super positiivne. Eestlased nagu tahtsid seda võitu lihtsalt rohkem, kõik mängijad läksid iga palli järele hingega, just see mis mulle väga meeldib vaadata ja ka ise sulgpallis eriti ja teistes asjades meeldib teha. Lätlased nagu lootsid rohkme oma individuaalsetele oskustele kuid eesti mängis nagu yks mees, ja paganama hästi, et suht laguses kohe ära lööd värav, paras sagin oli aga ära tuli see Operi värv;) Ja siis see tuli mingi 3 kindlat võimalust eestlastel väravahiga silmitsi ja ei suutnud ära lüüa, alles siis kui väravavaht eksis väljajooksul sai värv ära lööd, tyhivärv oli ka, kui sellest oleks mööda löönud oi oi oi siis oleks alles olnud kibe yks-yks. Ja teate mis, eesti polevat lätit võinud 64 aasta!?!?! Nii et natuke naljakas, päris uskumatu on et ma sain ise kohapeale AleCoq Arenal selle tunnistajaks olla, mõnikord ikka veab ja mida rohkem ma mõtlen päris paljudes asjades on mul vedanud vat et kõiges, kui vaid yks asi välja arvata ehk tuleb muutus tulevikus ka selles, pöidlad pihus;)
Täitsa huitav seltskond on see eesti jalka fännid, kuigi see on alles lapsejalgades, eesti jalgpall aga see areneb kiiresti ja mis on veel parem kui oma boonus sellele ka anda, et minna kohale ja näidata, me oleme olemas ja toetama teid no-matter-what.punkt
Ma ei tea miks aga yks asi jäi kohe silma oma koha juures. See ime armas armastajate paar. Lihtsalt sõnatuks võtab ja nii ime armas on vaadata kuid inimesed yksteisest hoolisid. See oli näha nende pilgus, seletamatu värk tõepoolest kuid sellest saab aru kuid näed. Üli armas oli see ikka.
Olge mõnusad ja päikest!
EDIT: 04-sept-14:45 väike parandus, hoopis 65 aastat tagasi võitis viimati eesti lätit, nii et jah väike juubel;)

No comments: