Friday, September 23, 2005

Päris hea hommikune sulka oli, sai rabelda jälle yksi kahe mängija vastu. Eriti huvitav oli see kui sain teada et yks neist, tydruk nagu tundus tuttava näoga, ytles et ta on ikka ennem ka sulgpalli mõnginud ja ma olevat olned eelmisel sygisel see esimene sulgpalli õpetaja:P:P:P No on alles värk. No ma ei tea aru vist äkki endast. Lihtsalt mõnus tunne nagu oli ja samas ka väga ootamatu. Mõni ehk ytleks et egolaks oli aga kes teab. Lihtsalt oli meeldiv vähemalt kuulda et minust on sulgpallist kellegile kasu ka olnud. Kolmapäevalgi oli nagu selline nali et mu käest kysiti et kas ma olen mingi personaalne treener või?:P Ma olin just natuke ennem seda kysinud õpsi käest et kas ma siis treenin neid poolnaljaga:P Tundub et nad kuulsid. Semetri alguses kulub see algajatega mäng ka ära, sest ma ise ka alguses liimist lahti veel. Kuid vähemalt täna oli yks ykskik mäng ka ja ma olin nagu parajalt suureskaotudseisus aga ma nagu kasutasin paar trikki ära ja võit tuli ikkagi- nice to have some trick in your sleeve:P (õigekirja yle võib vaielda)
Ühte asja tean ma vaid kindlalt , väga raske on hommikul yles tõusta, väga, täna ma nagu mingi 4-5 minti ei viitsin iseig peale kella yles tõusta ikka, raske. Lihtsalt kui iga päev mingi 6:40 yles tõusta siis oled reedeks paras Zombie valmis. Ehk saan ikka hkakama, peab lihtsalt uue eluviisiga harjuma õhtul vara magama ja hommikul vara yles. Eks päeval aitavad mõned pool tunnid magamist ka natuke, sest muidu ma vist oleks nii unine nagu ykskord loengus kui mul oli selline tunne et selline uni on peal et ma varsti kaotan teadvuse. Pealegi ma olen kaua aega tagasi juba sellisele naljale mõelnud et missugune oleks teie reaktsioon kui mingi kas loengus või harjutus tunnis keegi kui õps räägib, hakkab lihtslat norskama kylma rahuga näiteks. Minu arust oleks see lõputult naljakas;)
Päikest!

No comments: