Wednesday, September 07, 2005

Pealkirjatu

Päris head kolm viimas päeva on olnud, esmapäeval suur pettumus, eile suured enne olematud taaskohtumised ja rõõmud ja täna ikka ka päris mega üllatuse tegi üks inimene - minus maadleb preagu kaks kuradit et kumba asja võtta kas sulgpalli või võrkpalli(yhtäkki ei olegi valikud enam nii lihtsad). Ja ma siiralt usun nyyd edasi, et igal asjal, mis sinuga toimub on põhjus, sest see mis toimus mingi paar kuud tagasi, sellest on hindamatult kasu nyyd. Tõsi ma korra mõtlesin et jah ehk tegin mõne asja sel suvel valesti kuid peale tänast päeva ei ole mul mingeid kahtetsusi, õigesti tegin ikkagi. Jah elu on raskem aga hakkama peab ju saama ja saabki!!! Selge on ka see et lootusi ei tasu liialt üles puhuda või muidu tulevad jälle suured pettumused, ei tasu loota midiag, et siis sind ikka suudetaks üllatada positiivselt, samas sismas ma ju ikka loodan ja ma ei saa sinna midagi teha, jah lootus on lollide lohutus...las siis olla kuid see on ainus mis mul on;)
Pealegi mu sisetunne ei petnudki, et see nädal tuleb veel kreisim ja vägevam kui eelmine, so_far_so_good, lets_have_it_ some_more.
Päikest!

No comments: