Saturday, September 17, 2005

Täielik meistriteos!

Selline hea laulu avastasin poolteist sellest filmist Bridget Jones - Edge of Reason
The Darkness - I belive in a thing called love, seda sai siis vaid kuulatud kui Backstreet Boysi laulust korra vaheaja tegin, sest ma nagu muud ei kuulnudki, liiga hea stuff. Mõnus lõbus, selline kerge rocki lugu ja see nagu sobis sinna filmi nagu rusikas silma auku, tegelt see võib isegi suht vana laul olla, sest ma nagu olin ka ennem seda kuskilt kuulnud.
Nädala suurim avastus on ikkagi -
James Blunt - You're Beautiful
No ma ei tea kuskohast on see super hea laul välja kaevatud, kui juba täna sain teada et nii pea kui ma vaid ytlesin et uus lugu on, siis arvati juba ära mis lugu ma mõtlen, päris hea!!! Täiesti uskumatu muidugi! Tegelt ma usun et mis on selle laulu saladus - muusika on hea, kuid sõnad, k****i head sõnad - kui ikka kirjutada sellest mis kuulajate südant sügavalt puudutab, siis ei ole võimalik selle puhul jääda sellest mitte puutumata. Eks kuidas need lauljad inspiratsiooni võtavad kui ikka sellest mis nende enestega on juhtunud, just nii saad ka sellest laulu sõnumist aru. Ja et sel nädala juba nii paljud sellest laulust räägivad, ja et seda ikka aeg ajalt raadiost ka kuuleb, siis mingil hetkel ikka hakkas hullupööra meeldima, kui natuke püüad sõnu ka jälgida ja lased sel laulul ennast puudutada;) See on väga kurb lugu, iga korraga nagu läheb järjest kurvemaks, väga lootusetu tunne tekib. Ma ei soovi reeglina kuulata kurbi lugusid kuna need teevad tuju veel kurvemaks, ja seda pole ju vaja, kuid see on vist erand.
Ja üleüldse ma ei saa aru mis toimub? Täna täiskuu, eile juba oli nagu päris suur kuu väljas:) Kalendri järgi kell 5.01 homme hommikul peakski olema täis kuu;)
Päikest ja palju ilusaid ilmu!

No comments: