Sunday, September 04, 2005

Huvitav oli


Päris hea nädal oli kui tagasi mõelda. Esmapäeval oli kohe kardisõit, vot see ikka paneb adrenaliini käima. Ainult nii kallis on see, samas see on igat senti väärt. Vähemalt siis saad seal niiöelda mis-iganes auru välja lasta ja vabalt võidu sõita, ei pea siis oma autoga nii-palju rallit tegema. Mõnus ego laks oli kyll kui ma mais esimest korda tegin karti ja kohe esimese korral sai kõige kiirem ringi sõidetud, teine vend oli mingi palju rohkem sõitnud, tookord oli nii, et niipea kui võtad roolis asja tundega, hingega, vabalt yhesõnaga ehk, kohe asi sujus. Kangelt sõidetud kvalifikatsioon läkski selle piges oleku pärast nässu. Aga väga võimas oli ka seekord, kõik sõitsid päris hästi, otseselt kellegile järgi ei jõudnud ja keegi mulle ka järgi ei jõudnud, kuid teine koht tuli, erkki on lihtsalt liiga hea:P Või õigemini seal kardisõidus on nii et kart peab ka hea olema. Eelmine kord lihtsalt mul oli nats parem kart kui tal ja siis olin tal kannul aga mööda ei saanud, lihtsalt yks kurv tuli kus ma jäin esiratastega kummivalli ja oligi kogu moos, nagu päris vormelis, yks eksimus ja ongi kõik, case is closed, better luck next time. Kuid nii ongi,järgmine kord tuleb võit;) Peab tulema, sest ma tõesti tundsin juba esimene kord et minus on rall-ässa talent kaduma läinud:P
Parajalt sai ikka piljardit ka tehtud, äkki sellegagi hakkab talent välja tulema:P
Kolmapäev-neljapäev-reede sai ikka iga päev kõvasti tehtud rulluisutamist. Kui kolmapäeval vaid edasi tagasi pirital 2x ja neljapäeval ka, siis reede juba 4x, kuid imelik oli nagu see et juba kolmapäeval olid jalad valusad, ei tea kyll millest, kohe nii kui juba paar sammu oli teinud ja neljapäeval avastsi net kui kiiremini sõita siis jalgades nii suurt valu pole, huvitav. Ka kiiremini sõitmine sai juba selgemaks, lihtsalt selle stiili juures on nagu nii et mingi 60-70% kogu jõust läheb korstnasse, võib kyll kiiresti sõita aga väga läbi võtab ka kohe, selline norm tempo tuleb ikka valida. Ja see kiirus millest räägiti, mis alguses uskumatu tundub, ei olnudki reede nii uskumatu, et mingi17-18 km sõita kahe tunniga, väga reaalne, sain sellega juba hakkama, lihtsalt õppida on veel palju. Kõige rohkem ikka pani neljapäeva ja reede õhtu imestama kuivõrd populaarne see rullitamine on, isegi see Russalka parkla oli nii täis et vähe pole, tundub et ongi nii et osadel on selline mõnus elutempo et kohe peale tööd nats sööki ehk ja siis tervislik rullitamise trenn, väga positiivne näha et inimesed ikka hoolivad oma tervisest ja oskavad mõnusalt aega veeta;) Ja mis veel, eks:) Seal pirita tee ääres on väga romantiline, oojaa.
Ja siis sai veel viimased kolm päeva rannas võrku ka veel tehtud, neljapäev-reede ja laupäev. Kõige parem oli kindlalt reede, siis sai ikka mõnusalt rabeleda, eriti unreal oli see pall mis Martin võttis jalaga, siis lendas pall sõnaotses mõttes vastu mu vahtimist nii et päikese prillid lenasid kus seda ja teist ningl lendas ÜLE!!!(ma ise seda ei näinudki, vaid pidin uskuma urmsi).Punkt tuli ka veel. Lihtsalt uskumatu. Jah päris mõnus on palliga näkku saada aga see on yks selliseid kordi kui see on seda tõesti väärt. Ja väga naljakas on see ikka kyll kui tagasi mõelda, hea mälestus. Eks ikka oligi nii et me sattusime nii hoogu et nagu ei tahtnudki ära tulla, niivõrd meeldis et aeg lendas, ei saanud arugi.
Täpselt sama värk oli ka laupäeval staadionil, mäng oli nii hea ja põnev et ei saanudki aru kui mäng juba läbi oli, selliseid asju sooviks veel ja veel kus sa lihtsalt naudid ja aeg muudkui lendab ja sa unustad kõik muud värgid-ja-särgid.
Praegu täitsa mõnus järele mõelda et sai tehtud mis ikka meele heaks tegi ja tuju tõstis. Mulle ütleb mu kõhutunne et järgmine nädal tuleb sama hea või isegi parem, tegelt ma olen päris kindel et ikka parem, juba kasvõi yhe asja pärast ainult, ainult selle pärast tuleb juba parem.
Päikest!
P.S. ma usun et kõige parim päev ehk oligi kolmapäev, kuigi teised olid ka väga head, kuid mis teha kui yks asi jätab nad kõik oma varju.
Edit 22:40
Ja mis saab veel olla parem, et panna i-le punkt kui see täna võitis Montoya ja kuidas mees seda tegi- mingi 5-6 ringi enne lõppu (kokku sõideti 54 ringi) tekkis autol taga kummil defekt, kumm oli nagu kulunud ja yks kummikattering oli juba rebenenud. *Minge pekki* oli mu esimene mõte, ei või olla!!!Ikka päris hästi paneb sydame põksuma et kas nyyd mees jõuab finishisse või mitte, igal järgmisel sekundil võib juhtuda nii et kumm läheb ja ta lendab rajalt. Jah ta siiski riskis ja ei läinud kummi vahetama ja pidas kumm vastu õnneks ja võitiski. Ole sa tänatud!!! Juhhei!

No comments: