Monday, September 26, 2005

Oi jah, oli kindel plaan juba eile kirjutada ja siis täna päeval aga alles nyyd jõuan. Plaane võib teha aga tundub kyll et ikka need ootamatud asjad rikuvad need lihtsalt ära.
Kreeka tegi imet laupäeval. Kreeka korvpalli meeskond. Alati kui juhtub neid vaatama TV-s korvpallitamas, siis just selle maa meeskond on kõige sympaatsem. Olen päris palju valusaid kaotusi näinud Kreeka poolt võetuna. ja oli juhus et laupäeva õhtul siis nägin Kreeka-Prantsusmaa mängu. Mõngu lõppu nagu nägingi. Oli viik ja yht äkki tegi Prantsus meeskond nii mitu head soorutust järjest ja kreekal läks natuke untsu ja prantslased juhtisid mingi 9-10 punktiga ja mängida jäi 1 minut! Ja sel hetkel oli kyll selline tunne et mu armastatud kreeka saabbi nagu pähe,sest vahe oli tõesti suur. Ometigi olen suur fänn kuid ma olen tihti ka realist. Kuid mida tegi Kreeka, nad tegid ma usun terve EM-turniiri ilusaima esitause. Systeem oli lihtne, viskasid korvi ja siis tegid vastasele vea ja vastane ikka eksis ka mõned korrad, korra-paar lõigati ka pallisööt ära, ja siis tuli moment, 5 sek enne lõppu kreeklane läks ryndesse korvipoole ja tegi väljasöödu kolmese joone taha, buuum!! Sees!! Kreeka juhib 1 punktida, ime sai teoks, kuigi Kreekalased on ikka väga emotsionaalsed, olid nad sela väljakul ikka päris hea ditsiplineeritud mängu skeemiga. Võidu yle oli rõõm meeletu! Super!
Eilest finaali ma kahjuks ei näinudki. Kreeka-Saksamaa 78-62, ehk suht yhepoolne mäng, mul oli õnne vähemalt tasavägisel laupäevased m'ngud ära näha. Preagu ongi suht esmakordna asi ajaloos, kus Kreeka on Euroopa Meister nii jalgpallis kui ka korvpallis!!! Edu teile ka edaspidi hellenite maa!

No comments: