Wednesday, May 30, 2007

Rannavolle

Eelmine kolmapäev sai rannavolle hooaeg avatud, peab tõdema et peab olema ikka mega hea mängija selleks et tugeva tuulega mängida. Aga muidu täitsa fun kogemus ja tunne et eks ma ikka vahepeal olen paremaks saanud :) Eile jah lõi see veel eriti välja kui yhe palli lõin ette maha nii, et mul endalgi hirm hakkas korra ja uskumatu mind läbi et no kust see veel tuli, kõigil oli nagu enam vähema yllatus et pauk luuavarrest, löök oli suht otse alla, 1m peale umbes ja väga tugev, ma olen korra veel sellega hakkama saand, sees, selle aasta alguses, kuid see oli hea märk et eile juba nii head muud läägid tulid ka välja, tase on teine nyyd. Eks sel suvel saabki raske olema kui pean valima kumba teha ka kõvade mängijatega või rohkem algajatega, mõlemat vist ei jõua. Eile oli see kild ka et kui yks päris ilus naine läks mööda sisi meil kõigil ja ka mul tuli kõik erilist hästi välja, see oli lihtsalt päris naljaks ka, et suunud uskuda kui palju see mõjutas :D ma hoidsin naerust kõhtu kinni :D See oli liiga unreal kuidas kõigilt tuli hea vihased tugevad löögid.
Njah see ka et lihtsalt sünnipäevad ei ole my thing, vähemalt praegu on raske neid enjoy-da. See aasta ma kindlalt synnat ei tee.

No comments: