Tuesday, May 15, 2007

Eurovisioon

Kihvt, puhas show ja yhtegi head laulu enam ei ole! See et see Eesti laul nii halb on sellest ma arvan et said nii mõnedki aru. Gerly sai edasi puhtalt tänu sellele et ta seal tantsud tähtedega saates pealt vaatajaid hullutas. See eurovisoon tunduski paljudele nagu selle tantsud tähtedega jätk. Kahju. Oi ja see poolfinaal saade, ma hakkasin seda poole pealt vaatama, kuhu ma olen sattunud, puur oli ja seal tantsid naised sees, no mida ja edasi iga loo puhul see seelik läks aina lühemaks ja lühemaks, või oligi see hoopis see rihm? :P Kuid jah tundub et mõned on aru saanud et nagu yhe aasta võidu laulus näidata hästi palju naiste paljast ihu ja siis laul sai palju punkte ja nyyd arvavad kõik et see on see võti. See teeb ka kurvaks et kui raadiost tuli neid eurovisooni laule ja päris palju ka eesti eelmiste aastate eurolugusid, siis näiteks kasvõi need maarjaliis ilusa ja edaines etti laulud või veel paar lugu, siis neid oli mis meeldis, mis lummas, mis panu kuulama aga sel aastal ei olnud nagu yhtegi laulu, mis oleks sind pannud selle vastu huvi tundma. No jah ega just need vahepealsed aastad ei ole eestit head muljet ka jätnud, kuige pealt see vaiko epliku lugu ja siis see rahva riietes nagu mingi eesti rahvuslugu või ma ei tea, kohutav lihtsalt. Kui ehk oleks edasi saanud tänavune teine eesti teine lugu, Kristjan kasearu ja hele kõre laul Romeo ja Julia mis oli väga romantiline laul või siis väga hea laul see Laura lugu, kus ta kyll kahjuks emotsioone välja ei näinud, kuid eurovisioon on ju show, laul on seal ma ei tea 5-10 prossa? Selle aasta euro oli vähemalt kõige showlisem kyll, mis kunagi tehtud on. See peaks kyll selge olema et rahvale meeldib ikka kõige enam selline positiivne, hea meloodiaga ja selline laul mis kutsub nagu kõiki yhinema selle lauluga, kaasakiskuv.

No comments: