Sunday, May 13, 2007

Jah, no läkski eelmine neljapäev nii kuidas ma ennustasin, et ei saandki teha, mingi mõttetu U-17 korvapallis oli. Kogu see värk ajas suht närvi küll, just hakkas hästi minema ja ma hakasin kõrgemale iseig hüppma ja nyyd siis tuleb selline kahe nädalane paus. Just siis kui mul nagu hakkas vorm tekkima. Kuid see oli kyll kild kui me sel esmaspäeval tegime ja siis nagu suht kõik ei olnud vahepeal teinud 2 nädalat võrku ja selline kobatsemine oli et kohutav, mingit normaalsest löömisest ei saanud juttugi olla kui tõstetakse alla poole võrgu kõrgust. Seega ärevus sees pesitses edasi, ma ei teadnud endiselt et kui hästi ma oskan, kuid teisipäev tõi ikka väikese rahulduse kyll. Hüpe oli olemas, löök oli mega ja yks kihvt tempo rynnak tuli ka välja. Kui ma nyyd yldse tagasi mõtlen siis, eelmine semester muidugi oli ikka palju kõvem trenn, 16 tundi nädalas, neljal päeval 4 tundi, kuid see semester ainult 6 tundi nädalas, 3 korda 2 tundi, kahju, väga kahju. Samas vorm ikka kõikus kõvasti terve hooaeg ja neid mõõnu oli ka kõvasti, just see semester oli naid vahest päris palju ja mul tunduski et ei lähe lihtsalt vahepeal aga siis oli hea mõelda et missest et ei lähe aga tänu sulle on kolmapäev päev mida väga ootan, siis kui see läbi sai siis järgmist kolmapäeva. Ok see selleks. Aga siis oli siin vahepeal ka selline suur mõõn et mõtlesin et mingid suurt edasi minekut ei toimu ja võrgu pealt löök ikka käppa ei tule, kuid siis äkki ei kuskil tuli see yllatus et mida ma hyppangu nyyd kõrgemale, võimalik et tõesti sellest tugevat trennist ka, mida ma just hakkasingi tegema et no nii edasi ei või tuleb kõvemini harjutada ja löök peab tulema. Ja tuligi. Nüüd suvel jah, eks vaatab mis saab, kindlasti see suvi tuleb kreisim kui eelmine, juba nende mõnede võrkpalluri pärast, mul on juba tunne et peale selle nädala kolmapäeval korda saadetut, telefoni numberi saamine, bulli hakkab saama :P
Mul on ka selline tunne et see suvi tahaks rohkem teha ka neid mänge kus saab sellisedi tugevaid lahinguid teha, niisama toksida ei motiveeri mind väga, võimalik et juunis tahaks kyll siis Pärnus palju käia. 2v2 tahaks väga teha. Lihtsalt ennast nii öelda oimetuks mängida :D
Päikest

No comments: