Wednesday, May 02, 2007

Kui tulele visatakse vesi peale :P

Aga ongi nii noh, ma tahtsin oma suurest rõõmust eelmine teisipäev kirjutada, kuid ei tahtnud liiga üle rõõmustada. Vaid tahtsin kontrollida kas see on ikka nii ja jätkuvalt. Ma avastasin et ma hüppan nüüd kõrgemale. See on naug super. Kui semestri alguses kui mingi neli nädalat ei olnud teinud siis ei hypanud korvi rõngastki häsit ära, kuid nyyd hyppan juba nii kõrgele et puudutan korvi rõngast pealt. Ja see tunne mis oli esmaspäeval kui ka teisipäeval kui sa nagu oled kõrgemalt, teisel levelil, on mõnus. Lihtsalt ma loodan et see nyyd väike paus ei võtnud seda ime võimet mult ära. No ja siis oligi mul nii rõõm jälle võrku teha aga siis neljapäeval tõmmati vesi peale sellega et kedagi ei tulnud kui me kahekesi yhe poisiga tegima jah hoopis sulgpalli :) Mega kahju jah oli, põhjus miks inimesi ei olnud oli vist see, et mingi Patarei pidu oli kolmapäeva õhtul. Ja siis veel neljapäeval nagu tuju läks nulli kyll kui sain teada et siis esmapäev ei saagi teha, suletud ja teisipäeval on pyha. Vägev, tunduski et terve nädal ongi nässus, esmaspäeval oli ju kõige kõvem aeg, kõvemad mängijad. Eks näis mis saab, ma loodan et homme läheb super hästi :)
See oli ka kild et kui kysisin et kes tahaks minna läindu laupäev randa võrkpalli tegema siis enam nagu ytles et läheb öra tallinnast ja on tegemist muud ja tallinnas on ju nii ohtlik ka nende rahutuste pärast.

No comments: