Wednesday, May 02, 2007

Ja mis kõige imelikum on see et ma ei saa aru mis toimub. Et nagu selg ei ole terve ja nyyd on mingi valu puusa ka löönud ja eelmine, üle eelmisel nädalal oli mingi jalalihas ka natuke välja venitatud, ma ikka lonkasin täitsa. ja kõigele vaatamata juhtus see nyyd et ma hyppan kõrgemale, et kui neid ei oleks siis arvatavasti hyppaks veelgi kõrgemale. Muidugi ma tegin kõvasti trenni ka paar nädalat tagasi, kolmapäev ja neljapäev, kõvasti hyppelt servid, löömist metsikult, tunned et oled tõesit vösinud aga paned edasi samas tempos. Ja siis tol neljapäeval see selja asi välja lõigi, arvatavsti jah peale seda puude lõhkumist mingi asi pidi järgi andma. Samas on olen nyyd rahulikult võtnud, enam ei servi hyppelt ja igale hyppele lähen 100 prossaliselt kui asi on seda väärt. Tuleb resursse nii öelda oskuslikult jagada.

No comments: