Tuesday, October 18, 2005

Rogainist pikemalt

Tõesti fun yritus oli! Alguses ma vist olin kyll ikka veel unine natuke. Kuid meil oli super tiim. Ma fotograafi ja reisija, Erkki head-navigator, Uko Assistant-navigator. Asi laabus tegelt päris ylltavalt hästi. Alguses tulid need kontrollpunkti nagu lupsti ja lusti, väga kiirelt. Päris palju raffast kohtas metsa all ka. Selline õppetund siis et, see kord oli igaks juhuks kaks paari varusokke kaasas, juhuks kui oleks väga märg ja vihmane olnud, kuid ilma oli ylltavalt super hea, ilus päikese paisteline ilm, paremat ei oleks osanud tahtagi. Sain siis teada et 200g rosina-pähkli segust aitab 8 tunniks kyll ja lisa 200g pakki ei jõudnudki ära syya. Eelmine kord ma avastasingi et sellist rännaku jaoks on parim pähkli-ja-rosina segu, shokolaad on isegi ehk liiast, sest seda nagu ni iet jõua ära seedida. Kuid seda tasub ennem eelmisel päeval syya ja palju vett ka juua. See kord oli kaasas 0,5 vee ja Artic pudel, mis mõlemad kulusid ära. Õppetund eelmisest korrast et ainult 0,5 jääb väheseks ja me oline eelmine kord justkui kuival lõpufaasis, seekord oli olukord ikka parem:))) Väga meelis ja igale yhele antud diplom lõpetamise puhul, ja see mida pakuti, mõnud kuum borshi supp ja paar saiakest, tee ainult oli nii pagana kuum et ma arvasin juba korraks et ma vist kõrvetasin oma keele ära:))) väga positiivne yritus, eks tulevikus teeb veel kindlalt, hea oli näha ka et kuidas teised võitlejad seda rogaini võtavad, mõnes mõttes kõik tahavad võita kuid teisalt võtakse asja ka naljaga ja mõistusega;)
Päikest!

1 comment:

A said...

No räägi siis?
Kui palju, kui kiiresti sa siis yle aasade lendad?:P