Wednesday, August 10, 2005

Vedamine

Kui nyyd ikka kõigele tagasi mõelda siis ikka vedas päris ratsilt et hullemini ei läinud. Kõige huvitavam oli see et kui autost välja tulin ja nägin et me panin selle volkariga ninad kokku siis selle volkaril oli ikka ninaotsa plastmassist see iluäär päris paigast ikka ära, kuid oma suureks imestuseks nägin et mul vaid ainult kerge mõlk ja siis see mis tundus alguses et värv on maas, see oli hoopis selle volkari valge värv, uskumatu ytleks ma vaid selle peale, sest bemm ikka kõva auto täitsa, poleks uskunudki kuigi lootsin:) Jah kerge mõlk on ehk sees aga kui mõtleda missugune õnnelik õnnetus mul ka eelmine kord oli siis, ka ainult väike nõks siis mõnel vist ikka veab. Kugi me ikka tihti vaid paneme tähele kahjuks vaid oma ebaõnne kuid alati kipume ära unustama et alati võib hullemini minna. Ma tõesti usun et kõige vägevam hoidis mul sel hetkel silma peal ja hoidis kõige hullema, suured tänud.
Päikest teile sellesse halli-igavasse päeva!;)

No comments: