Sunday, August 28, 2005

Puude ladumine

Oi jah pude ladumine, ära ikka väsitab kyll. Urms!!! Mis võib siis veel parem olla kui juba teistkorda imet teha, sest ka järgmised kymme ruumi on sees, pildil ka näha osa sellest, kolm ülikõrget riita:) Jah 20 ruumi sees ja nyyd veel kymme ruumi välja seekord vaja riita panna, osa ka sellest sai täna ära tehtud. Tegelt see ladumine ananb hea trenni, just selle mida vaja ongi, mõnikord ikka veab;)
Üks huvitav asi on selle ladumise puhul see mida ma vist ennem polegi endale teavustanud. jah seda ladusimist ei viitsi teha absull aga talvel on ju kudiagi sooja vaja, lihtsalt mingi kohustusliku asja tegmine ei tekita hullu rõõmu. Kuid asjal on ka teine pool. Ladumise ajal on alati yks hea pere sisene jutt, räägitakse naljakaid asju mis meenuvad ja ka mõningaid tõsiseid asju arutatakse, kuid rohkme ikka positiivseid asju, nii et töö lausa lendab. Eks see nii ongi et pole alati tähtis mida sa teed vaid kuidas ja kellega sa seda teed. Ka mõnda asja mida väga teha ei taha, saab muuta päris huvitavaks ja mõnusaks, kõik on kinni meis endis. Seega see ladumine täista änx asi;)
Teine vahva asi mis ma eile avastasin on see et miks on nii et mõnda on nagu isu kiusata mõnda mitte. No võib olla see kiusamine pole hea sõna, no ytleme nats ninapidi siis vedada ja kuisata ikka heas mõttes:P Lihtsalt mul ikka R.-iga kukub see hästi välja, ja see on nii ytlemata hea tunne kui liimile minnakse, sain hakkama. Samas igakord lihtsalt ei viitsi hakkata seda kiusamise värgi tegeme hakata aga kui see tuju peal on siis on lõbus kyll. Meenub paar asja mida ma oleks talle peaaegu juba ära teinud, et hommiku yles äratada, ta yks suur unimyts. Yks hea rohi une vastu mõlgub. Nimelt kui heita kylma veega täidetud vanni, ma olen 100% kindel et ma selle ära teen ka, sest päris mitmele kuluks selline äratus ära, siis saaks maast valla ka ykskord:P Nats kahju muidugi hakkab aga ma usun et kyll üle elab:P:P:P
Päikest!!!

No comments: