Friday, August 19, 2005

Ratsasulgpallurid


Täpselt nii oligi kui eile yks hea ratsutamine sai maha peetud. Ja uskuge mind, kui seal juba kasvõi mõned kymned minutid seda hobust jalgadega pigistada siis ikka nats väsib ära ka, aga alguses ongi ehk kõige uskumatum et kuidas ikkagi saab nii suurt looma juhtida, et kuidas ta saab aru et mida ma soovin teha. Tuleb välja et saab ikka ratsu juhtimisega hakkama kyll. Jalad vastu kõhtu ja ratsu liigub, jalad ära ja ratsu peatub, ja pööramine vasakule, paremale käib selle päist hoidva rihmaga. isegi tagasi käik on olemas, kuid see vajab veel katsetamist.
Pildil ongi nagu naljakas et mu ratsu ikka oma suunas, samal ajal kui teistel ikka teises suunas:P
Selle traavis sõitmine lihtsalt nõuab veel harjutamist, rütm ei tule nii kergelt kui sooviks, vaja palju harjutamist ja kannatust;) Lihtsalt mul on nii rahulik hobune et seda oli väga raske traavi saada, ja ma olen liigu suur looma sõber et teda päris hullusti ka taguda vastu kõhtu jalgadega, kuid mingi hetke sai temaga traavi ka tehtud vähemalt. Lõpuks tegime vaherahu, ta ei tahtnud traavi minna ja ok tegime lihtsalt kõndi ja nautisime loodust;) Pealegi nagu pildilt näha hobule meeldib kui teda patsutatakse, et ikka tänada kui hea ratsu ta on, ma isegi andsin talle peale sõitu leiba ehk siis me ikkagi leppisime ära(sõidu lõpus ta millegi pärast hakaks pead yles loopima, ei olnud vist minuga rahul:P)
Päikest!!!

No comments: