Wednesday, July 05, 2006

Väsinud

Las ma mõtlen millega ma olen oma algse suure entusiamsiga hakkama saanud. Olen suht kõik enast andnud et ikka teha võrkpalli. Miks? Eks ma seda armastan, ja eks ma seal selle oma niiöelda narkotsi kätte saan sealt. Ja see sõltuvus tekib ajapikku ja enam lahti ei saa. Kuid mingi piirini viies on tundu bet kõik võimalik, vat et isegi loobumine. Ma olen lihtsalt väsinud sellest suurest jamamisest. Täna mõtlesin et puhkan sellest jamast ja läksin hoopis Pärnu randa, vesi oli seal 23 ja õhk 29, suht palav. Aga natuke kulus see ära. Kuigi jah igav suht oli. Aga jah täna näed ennenäe imet, kodu jäetud mobiil näitas 9 vastamata kõnet!!! Just siis kui ma ei lähe tallinna tahetakse teha võrku, ei ma ei saa sellest aru, kas justnii on vaja eks!
Ega siis kõik ei ole paha olnud. Mis on vahepeal olnud? Juuni keskel hakkasid ilusad ilmad, tegime mõned päevad kohe rannas, esimesel päeval ainult yks inimene, teisel päeva rohkme aga võrku ei saanud ylesse, kolmandal päeval saime võrgu yles aga suur kõrbe tuul-torm oli rannas. Pühapäveal sai niisama uneletud. Lõpuks sai siis tehtud esmaspäeval ja teisipäeva õhtul esimesed selle aasta kaks normi mängu. Siis sai alles teha uuesti rohkme kui nädala pärast neljapäeval, enne jaanipäeva ja yllayavalt hea oli, kuigi me alguses võrku yles ei saanud. Siis sai jah tehtud järgmine neljapäev kuid jälle oli tuul aga võrku sai natuke ka teha, nii kaua kuni vihmaks läks. Reedel sai lihtsalt palju nalja ja natuke mängida, laupäeval oli niisama uimamine ja magamine rannas ja siis pühapäev oli viimase peal, lõpuks peale sellist pikka ootamist. Kui vaid jälle saaks niimoodi häsid tõsteid maha lyya. Ja ometigi algas see nii et kedagi ei olnud ja siis meid oli kaks ja siis 5 ja siis 6 ja siis 7 aga super hea yllatus oli. jah noh eile? Oli jälle yks suur liiva torm, yllatus yllatus, täna vist arvatavsti ei olnudki, kuid mis teha, äkki homme on.
Seega see nädal peaks minema kindla peale, ehk siis võlub midaig välja reedest ja laupäevast.
Summerdama? Tundub kyll, vähemalt mingil määral. Reedel kui siis.
Ah jaa, tundub et kõige selle jama taustal, kuigi oli suur plaan teha ikkagi juubeli puhul suur, suur synna siis tundub et hoopis pisike rannas võrkpall sõpradega ja väike grill. Lihtsalt minus ei jääd seda entusiamsi enam alles peale korraldamisi, võib olla mõni suudab aga kui sulle öeldakse 100 korda ei, siis mingil hetkel tuleb piir:)

No comments: