Friday, July 14, 2006

Ehmatus

Eile oli jah mõnus ehamtus kui minu ees BMW kinni peeti politsei poolt. See läks juba ülinapilt. Kui Tallinnast tulla ja enne Märjamaad siis oli yks sirge ja selle vahepeal peeti too BMW kinni. Aga too lihtsalt kruvis seal tempot ees ka 130-ga pannes (90km alal) ja siis ma muidugi järgi mingi 115-120, kuid mitte päris järgi vaid umbes 200m vahega, kui äkki ta peatus ja mingi mees astus juure ja mööda sõites nägin et politseinik, ja mingit autot ei olnudki näha. See just kõige rohkem hirmutas et nad lausa seal varjatult mõõtsid kiirust. See oli jah midagi uut. Alguses sai sõidetud ühe teise auto taga, millest too bmw nagu minagi mööda sõitsime, ma ei teagi mix ma eile olin selline mõttetus riskija et vahele jääda, lihtsalt vist kõigest oli savi ja pealegi seal oli meil kolmekesi mõnus kruisida ka, lisaks meile sõitsid järgi veel mingi sommide mootorratta 6-7 pealine jõuk, ei tahtnud ju seda riski ka võtta et su ees mootorratas sõidab:P
Meenub veel yks kord tallinna sõites kui pandi 120-ga 100-ses alals ja siis kui me sinna 110-sele kiirteele siis see yks vend seal vist võttis tiivad alla ja pani vähemalt 160 edasi:P

2 comments:

Mari said...

No mis kasu neil varjamatult seda kiirust olekski mõõta, exole! :P

A said...

Ei noh asi selles et tavaliselt ju selleks ajaks kui sa näed politsei autot on juba hilja. Eriti siis kui auto sõidab sulle vastu liiklejatega ja siis on jah tegelt ka ikkagi mõõtmine varjatult samuti:P