Monday, February 13, 2006

Natsa kahju on

Muidu väga vägev oli väike sulka ja võrk, lihtsalt vihale ajab kui servi harjutades tuleb see välja kyll aga kui mänguks läheb siis ikka läheb midagi nihu veel. Kuid seee tugev ja täpne serv on juba varsti käes, ja tundub et koos sellega tuleb see oskus suruda ka, väga meeldiv:P
Miinuspoolele võib kanda yhe reie rebestuse, kes teab see teab.
Ja selle päris kurva juhtumi. Ma ei saa aru miks see ainult minuga pidi juhtuma ainult. Servisin ja otse yhele vene tydrukule näkku, väga sorry, tugev serv tuli välja ja ma ei tahntdu yldse kohe nii, äärmine ebaõnn, ma muidugi vabandasin aga ikka oli väga vilets tunne. Tõsiselt liigutav oli aga see et vappper tydruk oli, jäi edasi mängima ja ei pillinud vaid näitas et ei ole lugu, ja ikka juhtub ja isegi täitsa naeris seal ja nautis mängu edasi. karm on aga see et ma olen seal ikka päris palju kordi käinud ja ei ole ma seda näinud et keegi oleks palliga veel näkku saanud, ja no jah ma sain sellega ilusasti lõpuks hakkama.

No comments: