Monday, January 09, 2006

JESSS
Sai viimane aine ka ära tehtud, ainult lõputöö on nyyd teha, see ka äraja siis oleks yks lubadus, unistus juba täidetud. Kirves värk ainult oli. Eriit kui õppejõud teeb sellist bull et vähe pole. Igasugused rekordid lõi kyll yle. Kui norm on et yhele yliõpilasele kulub 10-15 minutit siis ei.no.ei.ole.võimalik, tema puhul see ei kehti. No jah aga juba see oli hoiatus kui ettekanne venis yhel 50 minuti pikkuseks, kui norm oli 15-20 min, siis oli juba sellien tunne et noh kui mingi 4.5 inimest on veel no huvitav kyll mis kell täna koju jõuab. Ega täna sama nali suht, kuigi ma olin mingi 4 kes sisse läks, oli just ennem mind yks sees 50 minutit, ja see ei ole normaalne, ja mul läks ka 45 min ja siis järgmisel olevat läinud 50 min ja siis yle järgmisel mingi yle 30 min ja siis oli nii et mu sõbra ees oli paar kolm inimest ja kui igayks võtab 40-50 minuti siis jah, ei teaga kas ta jõuab minna täna eksamile, kui õps võtab kella 16-ni vastu. Kusjuures algselt pidi eksam olema ajal 10-13. Päris naljaks ikkagi, sest kui ikka igasugune aja taju puudub, no see ei ole võimalik. Aga no jah mis teha. Ah jaaa, nelja sain, õps pani kirvest, kysisgi seda mida ma ei teadnud:P Nagu tavaliselt. Jah nagu sõber ytles muud hullu lugu ei ole midagi tegelt aeg, lihtsalt läheb raisku. Huvitav jah kudias teised õpsid saavad nii teha et 15 min ja järgmine, 15 min ja järgmine jne ja kõik on ok:P
Ok olge siis tublid!

No comments: