Saturday, November 26, 2005

Piljard - oh baby,i am bad, really bad:)

Ok ma võin päris ausalt endale tunnistada et ma olen vist sellest piljardist sõltuvuses. No see on niivõrd fun, et ma lihtsalt ei või. Praegune ainuke viga on see et kui ma ei mängi efektiivselt vaid efektselt, ma ei saa vist sinna midagi parata, muidu kaoks see säde:P Kõik sai alguse vist mingi paar-kolm nädalat tagasi kui ma oma esimese palli minema lennutasin laualt ja peale seda pole midagi enam endine, rest-is-history. Nyyd on nii, et igakord olen mingi palli minema lennutanud, no need pallid lihtsalt ei püsi laual. Ausalt mida ma praegu ei annaks selle eest et saaks piljardit mängida:) Ülifun on nähe kuidas pall teeb kõks-kõks ja nii-muuseas kukub kaks-kolm palli sisse:) ja vastane jääb pika näoga vaatama et mis toimub:P
Piljardi-ootuses;)

No comments: