Friday, November 18, 2005

Ei mäleta millal ma nii vara viimati magama läksin, kell 22:50 paiku ja eile natuke 23 läbi. Tõsiselt ma pole vist paaril-kolmel viimasel aastal nii vara magama läinud. Mingi meeltu uni on ka praegu peal, võimalik et see on sellest kui ikka mitu päeva järjest oled tõusnud yles kell 6 hommikul aga ma olen ka varem nii vara tõusnud, mingi seletamatu värk ju siis. Homme tahaks tõesti isuga kohe lõunani rahulikult põõnata:P Muidu on nädal möönunud suht rahulikult, olin kodu valves, kuna isa-ema olid reisil Egiptuses. Yks põhiline asi mida teada sain oli see et ma ikka nagu ei suuda uskuda kui vaeselt seal elatakse, Egiptus ei ole ju väike riik aga Eestis on ikka elu-olu tunduvalt parem. Tõesti hea meel vähemalt siis selle yle. Nii et pole päris nii et maailm on täis kulda-ja-karda nagu mõned naiivselt usuvad;) Teisipäev oli ikka yõsine torm, selline tunne ol iet nyyd nyd kohe tuleb mingi suur kärakas ja viib maja ära, päris karm ilm ja julmalt kõva tuul, väljas erilist isu käia nagu ei olnud, iseig koer sai tuppa lastud, pealegi ta pressis ka õudsalt sisse:P Sulgpallis on ikka mõnus mängida nii-öelda lõdva randmega lihtsalt vastaseid lüpsta ja tundub et ka võrkpallis võib vist isegi asja saada.
See nädal rokkisid täiega sellised laulud nagu Kelly Claskson - Behind These Hazel Eyes, laul pettumusest ja lootusest; Bodies Without Organs - Bodies Without Organs, lõputult positiivne ja tuju tõstev pala (esimest korda raadiost kuulates teadsin et this the One); Madonna - Hung up, uus kihvt lugu; ja Roxette - Fading Like A Flower (Dance), hyper-super hea tantsu lugu, paneb sul seest keema nii et vähe pole:P
Ja piljard ruulib, mõnus on seda teha korra nädalal n-ö närvide rahustamiseks, ainult pallid ei pysi viimasel ajal laual enam, ja yle yldse igast kildu saab, et kui paned yhe suure tau ja siis kukub paar kolm palli lihtsalt sisse:P
Järgmine nädal pidi tulema suur lumevaip maha, elame-näeme, pöidlad pihus;)
Head talve järku!

No comments: