Sunday, July 24, 2005

Päikest palun!!!

Ilmad võiks paremaks minna juba ükskord!!! Ainult vihm ja vihm, ok ma saan aru, et vihma on hea jne edasi eks, et tänu vihmale saavad kõik taimed aias rikkaliku pidusöögi osaliseks. Ok las nad siis saavad vett, sest nii palju häid asju on süüa aias nagu karusmarjad, mustsöstrad, kirsid, mu lemmikud, punasõstrad, varsti ehk saavad ka ploomid valmis ja siis ka õunad. OI need hapud õunad on juba preagu nii head, aga ma lasen neil ikka suuremaks kasvada, järjest paremaks muutuks, kuid ennem tahaks ära syya kui nad päris magusaks muutuvad:P Sügisel teised lemmikud saavad ka valmis, arooniad, ma lihtsalt ei jätku sõnu kui head need on:)
Kokkuvõtteks võiks öelda, et kõik asjad on aias väga hea, maasikaid see aasta pole vaid istutatud, neid suuri ma mõtlen. Neid väiksesi, nii-nimetatud metsmaasikaid, neid on kolm taime, nende eelis tavaliste maasikatega on see et need valmivad kogu suve. Äge!
Ja nüüd siis selle ilma jutu juurde tagastulles et päike võiks rohkem välja tulla juba! Randa tahaks väga väga!!!
Terve juuli ainult rannas ainult mööda ongi saadetud, va 1.juuli, siis sadas vihma, kuid siis 4 päeva Stoomil ja siis 13 päeva Pirital, kus terve nädal sai ka võrkpalli üle võrgu tehtud. Ka mu sünna sai rannas veedetud - ühe võin kyll öelda täie südame rahuga et, kõige parem synnipäeva kingitus ongi see päev veeta oma sõpradega häid asju tehes, LIHTSALT SUPER!!! Palju päikest Kõigile!!!

No comments: