Wednesday, July 27, 2005

Meenutused, unistused, tahtmised, vajadused

Ei poolda minevikku meenutamist, kuid mõned tähtsamad asjad tahaks kirja panna et neid siis kunagi saaks ehk meenutada ja näha mis kasu neist on olnud. Nagu ma näen saab ka kirjutada mineviku kuupäevaga bloge, seega täitsa huvitav mis välja kukub.
Mulle hetkel tundub et nii bizarre kui see vähegi tunduda üldse saab, ma usun ühte lauset, mis on nii lihtne samas ka keeruline, üks parim lause mida tean:
*Jumal ei anna meile seda mida tahame vaid seda mida vajame*
Ma jah usun seda aga usk lööb ka vahete vahel kõikuma, sest miks Jumal ikkagi nii teeb nagu ta teeb, sest mina olen 200% kindel et see mida ma ehk tõesti vajaks ei ole küll see mida mulle antakse, seda ei usu ma ennem kui juhtub ime, ime suurte tähtdega! Loota ei taha lihtsalt enam, tulgu mis tuleb, äkki on siis vähemalt nii, et mis ei tapa see tugevamaks, olgu siis nii, küll kuidagi ära kannatab, kui asi on seda väärt;)
Päikest siis selle mõttetu päeva taustal kus kogu aeg sajab vihma ja mudu ei midagi, üks hea õppimise päev, ainuke positiivne asi tänases päevas ja tulevatel päevadel! Tulgu nii et kallab või pussnuge!

No comments: