Wednesday, February 20, 2008

Praegu tundub see täitsa hirmus, kui ikka peakski iga tööpäeva hommik ülestõusma kell 7.00 või 7.25. Natukene räige siiski, eriti veel kui minna magama kell 0030 ja 0100. Kui ikka kell 10 harjutus tunnis tuleb selline uni peale. Ega muud ei jäägi kui ennem võrgu õhtust trenn, mis algab kell 21:30 ja lõppeb kell 23:00, teha väike uinak 20 ja 21 vahel, nii umbes 10-15 mintit, kvaliteet und. Kuidas ma vihkan sea hommikul vara tõusmist. Nii mõnus oli ikka kell 10:30ni magada rahulikult. Mõnel ikka veab kes lihtsalt vajab vähem uneaega, ma ilma piisava uneta ei saa. Ma nii nii vihkan vara tõusmist :P ma ei tea kui kaua see aega võtab et ma harjuks õhtul varem magama minema, oli kord kui ma ikka tõusin kell 6:40 ja siis tuli iseig uni kell 23 ringis juba, see oli täna sellele et ma sundisin yhe inimese pärast minema sulgpalli hommikul vara mängima aga enam ei ole seda põhjust ja kohe nagu lased rihma lõdvaks.
Ja võrkpallis? No hüpe on ikka veel parem juba, see nagu tasa tasa haaval ikka tõuseb, tasa aga kindlalt :)

No comments: