Friday, February 29, 2008

Parajad tujud on viimasel ajal olnud. Paar nädalat tagasi oli reedel ka nii tuju ära et kohutav. Peamine põhjus oli sellest, et ma ei olnud söönud päev otsa ja siis ma ikka olin nii paha tujuga juba õhtul. Ja siis eelmine nädal oli ka tuju suht terve nädal ära, ma nagu justkui sain aru et asi millele peale ma ennem lootsin, selle peale ei ole mõtet enam loota. Raske on alati kui sul lootus ära võetakse. Ja siis ongi nagu nüüd sel nädala tunne, et tegelt samas kõigega on võimalik ka lõpuks harjuda, kuid kas ka leppida, ma ei tea, mul on lihtsalt savi!
Selle eest sain vähemalt nii eelmine teisipäev kui see see teisip, eelmine kord viisin isegi bulli pärast külla minna kuivikuid kaasa. Ja siis oli yldse palju seiklemist ja lõbu palju. Ja see teisipäev ka ju, jälle sa ja jäätis kaasa võetud. Oli selline isu aga nii hea on ju jäätis süüa, missest et talv on ja missest et õiget talve ei ole:P Naerda on hea :D

No comments: