Monday, July 09, 2007

Kas on võimalik teha võrkpalli ühel päeval nii Pärnu kui ka Pirita rannas kaks päeva järjest? On võimalik täitsa, kuigi selline ettevõtmine on natuke kreisi. Kui ma nüüd sellele kõigele tagasi mõtlen... Laupäeval Pärnusse seal väga eriti teha ei saanud, kuna päike ja vihma vaheldusid kogu aeg ja suht hea lahmakas vihma tuli ka korra maha ikka. No aga siis tuli meil tore idee et mis oleks kui teeks tallinnas ja siis tegimegi, see oli nagu see moment kui ikka kõik sai suht läbi helistatud kes tulla saaks ja saime isegi raffa kokku 3v3 jaoks ja nii see aeg seal lendas et hilja öösel alles koju jõudsin. No aga pühapäev oli tõesti kreisi aga mulle meeldis see korra ära ka teha. Ärkasin ülesse ja siis Pärnusse ja siis tegime seal sõbradega alguses 3v3 pärast 2v2 väga kõrge tasemelist mängu, mul on väga hea meel et peale meie luhtunud võimalusi sain K-ga ka ära teha lõpuks paarismängu ja hea oli tõesti, lahmida :P ja yldse väga õpetlik, me kõik pidime olema ekstra head, kuna oli tugev tuul, mis tingib ikkagi selle et tõstetud pall ei ole enam seal kus sa arvasid et see läheb ja et servid tuli täitsa kaarega ja mõnusa vindiga, sõmedega oli väga raske vastu võtta kuna pall käis oma trajektooril siia-sinna, kui ma oleks ehk saanud paremini vastu võtta oleks saanud ka rohkem lyya aga midagi ei ole teha, tuul seab omab reeglid. no jah siis tegime lausa 3,5 tundi et ma ei pannud tähelegi kuidas aeg lendas, mulle oli vahepeal aga laekunud siis 7 vastmata kõned ja sõnum et tahetakse teha ikka pirital võrku ka. No aga miks mitte, muidugi, peale seda neljapäevast mängu, peaks võiks ma ka natuke ennast pingutada. Ja siis kulus mul tallinna jõudmiseks kella 17-st kuni kell u 20:40 olin rannas lõpuks. Just see mäjamaalt tulek oli kyll üle kivide kandude, kui pikk autorong on sul ees ja siis sa nagu tunned et sul ei ole aega raista ja siis vihma tuleb ja siis sa ikka teed seal mööda sõidu manöövreid ja siis lisaks oli see Ülemiste ristmik ka suht ummikus selle remondi pärast ja siis mu ees juhtus vähemalt yks õnnetus ka veel, peale kõike seda kui ma piritale randa jõudsin, tõesti mõnus tunne, vaeva sai nähtud aga lõpuks kohal ja isegi võrku jõudsin veel mängida, kuigi jah natuke oli jalgades see pärnu 3,5 tundi tunda aga ei ole lugu, nalja sai ju kõvasti. Tõesti hea meel oli :)
Ja üks asi veel eile ikka ilmataat võrkpalli mängijaid hoidis, kõigepealt pärnus rannas lähedal kohe olid väga tundead pilved aga need puhus tuul eemale tundub ja siis nagu ma pärast kuulsin ymber ringi pärnus mujal ikka sajas ja siis tallinna poole sõites oli taevas koguaeg nii must ja vihma tuli kõvasti et ma lausa mõtlesin et kuidas on võimalik et pirital on ilus ilm aga oli, eile ikka ilmaga vedas, aitäh :)

No comments: