Wednesday, June 06, 2007

Väike rahulolematus jäi nagu eilsest. Et meil see 2v2 mäng nii ladusalt ei läinud kui ette kujutasin, tegelt see oli täielik katatroof, ma olin vastu võtuga täitsa jännis, mingil imelikul põhjusel olin lihtsalt närvis ja see asi ise ajas lihtsalt närvi :D Raske on ka samas kohe alustada treenimist tugevate paaride vastu, et nagu ei saa ju nii lüüagi eks, aga kõik on ikkaig kinni vastuvõtust, mis sa teed kui servid on ka head ja tuul mängib palli suht kogu aeg raskesti ennustavasse kohta. Oi jah, vaja on teha trenni veel kõvasti, kuna pall on ikka palju aeglasem siis ei tohi nii vara hüppesse minna eks, rohkem enesedistsipliini on vaja. Mõte on minna ikka nädalavahtusel pärnusse üliõpilasmeistrivõistlustele, et reedel teha trenni ja siis kui saab, mis sest et trenni rannas ei ole saanud teha, seal võistlustel ka osaleda, kunagi on ju vaja see kogemus ka kätte vaja saada. No aga pärnus ju, seal ei ole kyll mingi vabandust halvasti mängida, parim eesti rand ikkagi! Ja tundun et rannas väga lüüa ei saagi, lihtsalt tuleb palju trikke teha ja peaga mängida, mis teeb muidugi asja mulle raskemaks, ma ju suur lööja aga noh õppima peab ennem ära lahendada need kaugemad pallid võrgust ka, et neid õigesti mängida.
Päikest!

No comments: