Thursday, June 14, 2007

:)
Ma olen ise ka üllatunud nende viimaste päevade positiivsusest. Lihtsalt ikkagi teha võrku nagu sõprade ringis, see pakub nii palju nalja. Ja kolm eelmist päeva, oi jah, kahel päeval tegime lausa 22:30.ni ja kuigi ma lubasin et nii kaua teisipäeval ei tee aga aega seal lendab ja eile me lõpetasime *varem* kell 21:30 hoopis. Eile oli ka see hea asi et natuke sai seal sõbraga nende mammide ja onudega , talisuplejad, tehtud ja seal oli ka paar noormat kena nägu. Väga positiivne kogemus jälle, yks tydruk oli mu tõstmisest kohe nii vaimustuses et ta tahtiski kohe et ma tema kõrval mängiks, ma ise ka imestasin et nii hästi mul see välja kukkus ja muidugi rõõm on tõsta ka kui ta nii hästi lööb.
Tundub nüüd et mingi vihmasem periood tuleb ja siis ehk järgmine nädal saab jälle teha :)

No comments: