Sunday, April 15, 2007

Üle kivide ja kändude

Njah, eelmine nv sai natuke ikkagi selle puude ladumisega liiga tehtud, mõtlesin kyll et mis väike väsimus seljas ikka teeb aga just neljapäeval, teist päeva järjest 5 tnnine trenni lõi valu seljaalaossa sisse ja nüüd ma mõtlen et ega ma vist ikka ei hoolinud seljast. Kuidas nii võib? Ega ei olegi midaig kui lapib enanst kuidagi kokku ja vaatab mis tuleval nädala saab, praegu on kõik tähtsam et selg saab võimalikult palju puhata ja natuke on ka vaja seda salvi edasi peale panna. Täna on natuke parem tundub, saan isegi kummarduda ja maast midaig võtta, kuid midaig rasket tõsta kindlasit ie julge ikka, pean ennast hoidma, ikka sellest et võrku saaks teha aga jah sel nädalal kindlasti vähendatud mahus. Paeb olema õnnelik kui yldse teha saab. Ja natuke peab vähem lööma, neljapäeva sai liiga palju löödud, sellega see selg saabki kõige suurema koormuse, no aga tuli ju harjutada ka, mis ma seal välajkul teeb kui ma ei oskaks lüüa, must poleks mingit kasu kui ma seal tujutult ringi käiks!
See nädal läks kahjuks samasse auku nagu ka eelmine, ei näind sind. Raske. Alati on mingi asi mis takistab, täiesti jama ma ütlen, kuid homme peab see lõppema!
Päikest!

No comments: