Wednesday, January 31, 2007

Aastavahetus

Head lood mis avastasin oli just enne 31 detsembrit, Nelly Furtado - All Good things come to end ja Hilary Duff - Come Clean. Mõlemad lähevad väga hinge.
Aga tegelt eelmise aasta lõpp just, 31 detsember, just siis kui ma olin igasuguse lootuse kaotanud, hakkas lund sadama ja just siis kui ma Viljandisse sõitsin:) ma nägin seda lumasaju algust juba kodus ja siis ma olin väga vaimustuses. Teel Rapla poole yks vend muidugi pani mingi 120-130-ga mööda ja ma ei saanud aru kas vend on püstu hull:D Igatahes nii kaua kiutati, kui asi läks tõsiseks. Lund tuli väga tihedalt ja parajalt paks lume kate oli tee peal juba olemas ka. Ma ei näinud nagu yhtegi korda mingit lumekoristus masinat, omal jõul tuli hakkama saada ja see ongi hea:) Niisiis peale Raplat enam keegi ei tahtnud kiutada, esimene aut oli juba pöllal, päris imelik oli vaadata kuidas vend vaikselt seal ukerdas. Ja kõik järsku ei tahtnud enam mitte üle 60-nega sõita. Edasi sõites oli teine ohver tee ääres, BMW omanik kes oli vist tagumist ratta vastu mingi posti ära lömastanud. Siis edasi sõites ikka päris palju autosid jäid ette, kelle 60-nega sõites ei oleks kuhugi jõudnud ja pealegi mööda sõidul auto käitus kindalt ja kõik laabus ikka imehästi. Tõsi ta on et nii rasketes tingimustes ma ei ole hakkama saanud kui ei oleks ennem libeda sõitu piisavalt teinud, vähemalt mitte sellise kiiruse juures. Kõik eelnev kulus sel hetkel marjaks ära:)
Siis saigi õnnelikult Viljandisse jõutud. Pidu toimus ilusas puumajas, forelliskasvatus kohas. Söök ja jook oli küll viimase peal, et nagu kõik nii hästi ära korraldatud ja asi oli lihtsalt perfektne ja väga meeldiv:) Ka mõned paugud sai taevasse lastud.Mingi kell sai üles ärgatud ja siis väike reis Soomaale, mis jääb pikaks ajaks meelde, just see vaade mis seal avaneb on tõesti erakornda. Kahju et pilti ei saanud teha, ilm oli väga vihmane ja tuuline lihtsalt. Ja siis veel see koom et ütleme nii et ma ei olnud kindel kas jõuame tagasi Viljandisse või mitte, kuid napilt ikka jõudsime, paar liitrit oli veel paagi põhjas:D
Aga kihvt oli, selline aastavahtus jääb pikaks ajaks meelde:)

No comments: