Sunday, December 11, 2005

Nexus - Uus Ekstaas

Tundud pisut külm
ja kauge mulle nüüd (mm hmm)
mis sul viltu veab
kes kannab selles süüd (mm hmm) yeah
silmad tulistena söövad hinge seest (mm hmm)
tahaks vajuda ma allapoole veest (mm hmm mm)

!!! End surun sinu vastu on hea !!!
!!! su pilk mu peale laskub !!!
!!! muust mõelda ei saa !!!
!!! sinu vastu, sa tead !!!
!!! puudutus see kestku algab ehk taas !!!

Võtab aega kui sa üles soojened (mm hmm)
kaob sinu seest ka viimane tükk jääd (mm hmm) yeah
kui sul olidki veel mõned kahtlused (mm hmm)
need unusta sest meie aeg on käes
on käes ja nii jääb

Olen leek mis süttis
rakett mis kohe stardib
enam oodata ei suuda
seepärast kõhus mul keerab
ja pea käib ringi
ja ma ei püüa seda muuta
meie hingetõmbeid vaid kuulan

!!! End surun sinu vastu on hea !!!
!!! su pilk mu peale laskub !!!
!!! muust mõelda ei saa !!!
!!! sinu vastu, sa tead !!!
!!! puudutus see kestku algab uus ekstaas !!!
---------------------------------------------
Nexuse uus plaat väljas, kuidas kyll on võimalik et paar ansambliga et 99% kõikidest plaadil olevatest lauludest meeldivad ja et see laul on täpselt see mis on minus sees ja kuidas mu läinud nädal möödus.

No comments: