Saturday, December 31, 2005

Kuke aasta

Jah minu aasta oli, kuke aasta, kui keegi oleks mulle öeldnud mis sel aastal tuleb või juhtuma hakkab, vaevalt ma oleks teda uskunud. Ometi lootus oli mul suur, et eelmisel korral oli palju palju head, sefda kuke aastat olen juba paar aastat salajamisi ehk oodanud, nyyd kui ta läbi on siis nõus et ta ei olnud nyyd midagi erilist, pigem üle aastate nagu yks raskemaid, samas võimaluste rohkeim. Nii et jah mulle jääb ta kyll meelde sellist raskena, ootasin ikka kindlalt rohkemat. Kuigi ma nendesse horoskoopidsse ei usu aga see vahest oli neist õige et see aasta oli nagu vundament tulevikuks, palju uusi tuttavaid, tegusid, mingid piirid sai paika ehk pandud. Samas yks lubadus, mis uueks aastaks luban on see, et püüan teha kõike veel paremini, kindlamini ja targemalt. Isegi sa tegutsed millegi asja nimel siis paratamatult tekib tunne mingi aja pärast et no kas nyyd hakkab juba mindagi helgemalt ka paistme või mitte, kaua võib?!?
On kaks ytlemist, vastandlikud: tasa sõuad, kaugele jõuad; tasa sõuad, aerud mädanevad käes ära:P
Head vana aasta lõppu ja head uut kõigile!

1 comment:

Anonymous said...

aaaw...
aga nüüd on igasuguste muude vahenditega öeldud enam-vähem kõik, mis öelda oli =)
järgmiseks korraks siis...