Monday, May 08, 2006

Jah kuid see on võimalik, et veel fantastilisem nädal

Nii ta läkski, ma ikka kahtlesin kyll tykk aega selle kolmanda võimaluse ära kasutamises, kuid õnneks ikka oli nii palju aru käes, et ma ikka läksin kohale. Ja väga positiivne ja meeldiv oli, ja pärast oli nii ilmelik tunne, väga rahutu, kodus ei viitsnid enam midaig teha kui et magama ja et siis vaatab mis saab. Reede oli suht jama ainult, see jalka turniir sega meil võrgu ära, kuid selle eest oli see creisi match koos selle naistreeneriga, kus me kyll jah kohati kaotasime, ju kus eriti emotsioonide valangust puudust ei tulnud. Laupäev vähemalt läks täiesti täkke, ma olin halvimaks valmis kuid kõik läks yli hästi. Kuigi jah ma avastasin et võrkpall rannas on mingi 50% raskem kui võrkpall saalis. Ma isegi korra kukkusin, libastusin auku jalaga, kui ma hyppelt servisin, kuid selel eest tulid teised hyppelt servid vähemalt imeilusasti välja:P Nii et võib rahule jääda. Igatahes suured tänud kõigile kes leidsid aega oma bizi, bizi ajagraafikus ja viitsisid kohale tulla;) Päikest!

No comments: