Friday, March 17, 2006

Jah seekord sedapidi

Täitsa kohe mõtlema paneb praegu mida ma kyll tahtsin kirjutada:) Aga igatahes.
Esmapäev oligi see viimane päev kui veel kannatas seal Männiku karjääris jääraja sõitu teha. Oli tõesti ylikõva värk seal. Alguses oli ka mulle uskumatu kui hästi ma toime tulin seal rajal. Aga jah natuke naljaks oli et isegi esimest ringi ei saanud ära teha ku ituli see vastik järsk kurv ja olingi juba lume peal:D Ei aga tõsiselt kurvi võtmine oli nyyd kyll juba täitsa selge, kylg ees laskmine on lihtsalt fantastika. SUPER mega lahe:P Jah kasu on sellest et ma käisin jjanuaris ja siis sain selle jäärajal sõitmise dynaamika selgeks, auto tunnetus tekkis, ja see madalm-käik-sisse worked like a charm;) JA mis oli ka päris vägev oli see kui me mingi paraja kiirusega tegime paar korda ära 360 kraadi, see oli jah kyll juba selle ovaalil aga rahval tegi see meele tõeliselt heaks, kõigile see 360 meeldis nagu eriti, ja see juuhuuu tuli hästi siis nagu huulilt:P
Ylivahva, korra mõtlesin kyll too õhtu et no kas viitsib aga samas mõtlesin et kui palju on sellest jäärajast kasu pärast, seda on lihtsalt võimatu mõõta kui palju kogemusi ja funni sealt saab.
Lihtslat natuke raske on peale seda suht vastikut õnnetus minna veel jäärajale ainult. Juhtus see eelmine neljapäev kui seal tty 2 korpuse parkast välja sõites ei olenud lihtslat näha kylje peale ja selat see auto tuliga ja ma kyll proovisin pidurdada aga noh mis sa ikka teed kui jää on ja lumi peal, mingit pidamist sellel ei ole. Oma esinurgaga natuke riivasin siis selle ehitusmehe tagusbamberit, nii et jah pisi õnnetus, lihtslat nagu hea meelega oleks tahtnud seda vältida. Kuid tõsiasi on see et kuigi ma olin syyd olles sõinud peateel liikuvale autole ette, kuid too auto oleks pidanud oma sõidukiirust ka mõõdukamalt kaustama, sest parkals ei saa kiiresti tormata. Ja yleyldse see koht ongi väga ohtlik, eriti kuna see tõkke puu on yleval ja siis nad saavadki seal kyljepealt tulla suure kiirusega kohe. Vähemalt tal oli muidugi nii palju tarkus et ta ei pidurdanud kui mind nägi vaid andis gaasi ja olekski peaaegu eest mul läbi lipsanud, muidu kui ta olekspidurdanud siis ma oleks tal ukse lihtsalt sisse sõinud. Tegelt õnnelik õnnetus, ja mis peaasi et keegi ei saanud vigastada, see on alati peamine.
Jah minuga ongi täitsa ohtlik sõita, sest need õnnetused nagu ajavad mind taga, mis sest et ma olen yliettevaalik, ei aita ainult sellest kui teine poole seda ei ole. Elu on karm.
Lihtsalt eelmine neljap ja reede oli täitsa tuju ära, selline tunne oli et nagu ei taha enam yldse autoga sõita, sest no miks minuga sellised jamad kyll juhtuma peavad, no miks? Ah jah. Ok. Lõp hea kõik hea;)

No comments: